вівторок, 7 лютого 2012 р.

Список команд Mani Admin Plug-in

В цьому дописі представлений список адмінстративних допоміжних команд плагіну mani admin plug-in.
Формат допису такий:
команда [параметр] <параметри>
опис

Команди:

ma_say <повідомлення>
Повідомлення від адміна всім гравцям (ви також можете використовувати '@ повідомлення' через чат)


ma_msay <час в секундах> <ціль> <повідомлення>
Виводить повідомлення в стилі amx-меню на екран гравця. Для переносу використовуйте символ \\n
При значені часу 0 гравцю необхідно натиснути клавішу, щоб прибрати повідомлення


ma_psay <ціль> <повідомлення>
Повідомлення від адміна для одного гравця (ви також можете використовувати '@@ <ціль> <повідомлення>' через чат)


ma_chat <повідомлення>
Повідомлення для спілкування між адмінами на сервері. (Ви також можете використовувати '@ <повідомлення>' в командному чаті)


ma_csay <повідомлення>
Повідомлення від адміна всім гравцям в центрі екрану (Ви також можете використовувати '@@@ <повідомлення>' через чат)


ma_session [ціль]
Відображає вашу статистику за сесію, якщо статистика ввімкнена. В якості цілі можна також вказати іншого гравця на сервері


ma_statsme [ціль]
Відображає вашу статистику, якщо статистика ввімкнена. В якості цілі можна також вказати іншого гравця на сервері


ma_rcon <команда rcon>
Виконує rcon команду на сервері (Примітка: якщо rcon команда повертає текст, ви не зможете побачити його в клієнтській консолі)


ma_browse
Відкриває вікно браузеру з вказаною адресою


ma_cexec <ціль> <команда>
Виконує команду у клієнта, який вказаний в якості цілі


ma_slap <ціль> [Пошкодження]
Дає ляща цілі і наносить вказане Пошкодження. По замовчуванню Пошкодження 0


ma_setskin <ціль> <ім'я скіна&gt;
Встановлює гравцю вказаний скін


ma_setcash <ціль> <кількість грошей>
Встановлює цілі вказану кількість грошей


ma_givecash <ціль> <кількість грошей>
Додає цілі вказану кількість грошей


ma_givecashp <ціль> <кількість процентів>
Збільшує кількість грошей у цілі на вказану кількість процентів


ma_takecash <ціль> <кількість грошей>
Зменшує кількість грошей у цілі на вказану кількість


ma_takecashp <ціль> <кількість процентів>
Зменшує кількість грошей у цілі на вказану кількість процентів


ma_sethealth <ціль> <кількість здоров'я>
Встановлює цілі вказану кількість здоров'я


ma_givehealth <ціль> <кількість здоров'я>
Додає цілі вказану кількість здоров'я


ma_givehealthp <ціль> <кількість процентів>
Збільшує здоров'я цілі на вказану кількість процентів


ma_takehealth <ціль> <кількість здоров'я>
Зменшує здоров'я цілі на вказану кількість


ma_takehealthp <ціль> <кількість процентів>
Зменшує здоров'я цілі на вказану кількість процентів


ma_blind <ціль> [рівень засліплення]
Затемнює екран цілі аж до повного засліплення.
0 = нормальний екран, 255 = повне засліплення. Якщо рівень не вказаний, використовується повне засліплення


ma_freeze <ціль> [режим]
Заморожує ціль на місці.
Режими: 0 - розморозити 1 - заморозити. Вказувати режим не обов'язково.


ma_noclip <ціль> [режим]
Дозволяє цілі проходити крізь стіни.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_burn <ціль>
Підпалює ціль


ma_gravity <ціль> <значення>
Встановлює гравітацію для цілі в процентах від значення sv_gravity.
Допустимі значення: від -100 до 100


ma_colour <ціль> <рівень червоного> <рівень зеленого> <рівень синього> <прозорість>
Встановлює колір і прозорість цілі у відповідності з вказаними значеннями.
Допустимі значення від 0 до 255


ma_color <ціль> <рівень червоного> <рівень зеленого> <рівень синього> <прозорість>
Встановлює колір і прозорість цілі в відповідності з вказаними значеннями.
Допустимі значення від 0 до 255


ma_colour_weapon <ціль> <рівень червоного> <рівень зеленого> <рівень синього> <прозорість>
Встановлює колір і прозорість зброї у цілі в відповідності з вказаними значеннями\nДопустимі значення від 0 до 255


ma_color_weapon <ціль> <рівень червоного> <рівень зеленого> <рівень синього> <прозорість>
Встановлює колір і прозорість зброї у цілі в відповідності з вказаними значеннями.
Допустимі значення від 0 до 255


ma_render_mode <ціль> <режим>
Встановлює режим рендерингу цілі. Значення: 0-100


ma_render_fx <ціль> <режим>
Встановлює режим FX рендерингу цілі. Значення: 0-100


ma_give <ціль> <предмет>
Дає цілі вказаний предмет, наприклад weapon_ak47 (Тільки для CSS)


ma_give_ammo <ціль> <слот зброї 0-5> <основний режим вогню 0 або 1> <кількість> [придушити звук, 0 або 1]
Дає цілі патрони для зброї у вказаному слоті (Тільки для CSS)


ma_drug <ціль> [режим]
Набухує гравця.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_decal <ім'я декали>
Наносить постійний декал-спрей на найближчий статичний об'єкт попереду вас\nКорисно для визначення координат під рекламу


ma_gimp <ціль> [режим]
Перетворює гравця в 'юродивого'.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_timebomb <ціль> [режим]
Перетворює ціль в бомбу з таймером.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_freezebomb <ціль> [режим]
Перетворює ціль в заморожуючу бомбу.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_firebomb <ціль> [режим]
Перетворює ціль в запальну бомбу.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково.


ma_beacon <ціль> [режим]
Встановлює маячок на гравця.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково


ma_mute <ціль> [режим]
Блокує текстовий і голосовий чат у цілі.
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково


ma_telport <ціль> [координати]
Телепортує ціль в збережену раніше позицію або на вказані координати xyz.
Якщо цілей багато, то вони будуть автоматично встановлені один на одного


ma_position
Виводить в консоль вашу позицію в координатах xyz, положення очей і вектор погляду в координатах xyz


ma_swapteam <ціль>
Переносить ціль в іншу команду. Діє тільки командних в іграх. В CSS при переносі живого гравця він не вмирає і зберігає зброю


ma_spec <ціль>
Переносить ціль в спектатори. Працює тільки в іграх, які підтримають режим спектаторів


ma_balance
Зрівнює кількість гравців в командах. Працює тільки в командних іграх


ma_dropc4
Примушує гравця з бомбою кинути її на землю. Тільки для CSS


ma_saveloc
Зберігає вашу поточну позицію в налаштуваннях карти. Позицію можна використовувати з командою ma_teleport


ma_resetrank <гравець>
Обнуляє статистику індивідуального гравця. В Steam-режимі необхідно вказувати STEAM_ID, в LAN-режимі - ім'я


ma_map <карта>
Змінює поточну карту на сервері. При використанні нестандартних режимів мапциклу ми повинні використовувати цю команду замість 'changelevel'


ma_skipmap
Пропускає поточну карту на сервері і встановлює наступну карту з мапциклу


ma_nextmap
Показує наступну карту в циклі


ma_listmaps
Показує поточний мапцикл серверу і список карт, які присутні на сервері


ma_maplist
Показує вміст файлу maplist.txt


ma_mapcycle
Показує вміст файлу mapcycle.txt


ma_votemaplist
Показує вміст файлу votemaplist.txt


ma_war [режим]
Вмикає war-режим (режим війни).
Режими: 0 - вимкнути, 1 - ввімкнути. Вказувати режим не обов'язково


ma_setnextmap <карта>
Встановлює наступну карту, яка буде гратися на сервері


ma_voterandom [режим затримки] <кількість карт>
Запускає Голосування за випадкову карту з вказаної кількості. Режими затримки визначають час зміни карти: now - негайно, end - в кінці карти, round - в кінці раунду. Режим затримки round працює тільки в CSS.


ma_voteextend
Запускає Голосування за продовження карти


ma_votercon <заголовок> <команда>
Запускає Голосування за виконання RCON команди. Заголовок команди має бути вказаний в лапках. Для RCON команди лапки не потрібні, крім випадків наявності символу ';' в команді.
Приклад: ma_rcon "Зменшимо гравітацію?" sv_gravity 1


ma_vote [режим затримки] <карта 1> <карта 2> <карта 78>
Запускає Голосування за карту або список карт.Режими затримки визначають час зміни карти: now - негайно, end - в кінці карти, round - в кінці раунду. Режим затримки round працює тільки в CSS.
В голусуванні може бути вказано до 78 карт


ma_votequestion <заголовок> [відповідь 1] [відповідь 2] [відповідь 78]
Запускає Голосування за питання. І заголовок, і відповіді повинні бути в лапках.
В голусуванні може бути вказано до 78 відповідей. Якщо ні одної відповіді не вказано, будуть використані Так/Ні


ma_votecancel
Відміняє поточне Голосування


ma_play <номер звуку або частина імені звуку>
Програє звуковий файл, який чують гравці.
Для отримання номерів і імен звуків використовуйте ma_showsounds


ma_showrestrict
Показує список забороненої зброї


ma_restrict <вид зброї> [кількість на команду]
Забороняє/обмежує придбання вказаної виду зброї (тільки для CSS)


ma_knives
Забороняє всю зброю крім ножів. Тільки CSS


ma_pistols
Забороняє всю зброю крім пістолетів. Тільки CSS


ma_shotguns
Забороняє всю зброю крім дробовиків. Тільки CSS


ma_nosnipers
Забороняє всі снайперские гвинтівки, крім scout. Тільки CSS


ma_unrestrict <вид зброї>
Знімає заборону/обмеження з вказаної зброї. Тільки CSS


ma_unrestrictall
Знімає заборону/обмеження зі всієї зброї. Тільки CSS


ma_tklist
Показує поточну статистику ТК і ТА для гравців на карті


ma_kick <ціль>
Викидає ціль з серверу


ma_chattriggers
Виводить в консоль поточний фільтр чат-команд


ma_spray
Перевіряє наявність спреїв поблизу від вас і виводить меню з інформацією про найближчий


ma_slay <ціль>
Вбиває ціль


ma_teamindex <ціль>
Показує внутрішній числовий номер вказаної команди (корисно при створені нових полів в gametype.txt)


ma_reloadclients
Перезавантажує дані про адмінстрування клієнтів


ma_ban <час в хвилинах> <ціль>
Забанити ціль по STEAMID на вказаний час. Якщо час = 0, бан вічний


ma_banip <час в хвилинах> <ціль>
Забанити ціль по IP адресі на вказаний час. Якщо час = 0, бан вічний


ma_unban
Зняти бан з гравця чи IP адреси


ma_favourites
Показує поточний список вибраного


ma_rates
Показує інформацію про мережеві налаштування гравців


ma_users
Показує інформацію про гравця


ma_showsounds
Показує список звуків, доступних для програвання


ma_config [частина змінної]
Показує поточні значення змінних серверу. При вказанні частини змінної, показує всі значення змінних Mani, які містять цю частину.
Приклад: 'ma_config vote' покаже всі змінні Mani, які містять слово 'vote' і їх значення


ma_timeleft
Показує час, кількість раундів або кількість фрагів, яка залишилась до зміни карти


ma_aban_name [час в хвилинах] <ім'я>
Додає ім'я в список, який буде використовуватися для автоматичного бану гравців з цим іменем


ma_aban_pname [час в хвилинах] <частина імені>
Додає частину імені в список, який буде використовуватися для автоматичного бану гравців з цією частиною в імені


ma_akick_name <ім'я>
Додає ім'я в список, який буде використовуватися для автоматичного кіку гравців з цим іменем


ma_akick_pname <частина імені>
Додає частину імені в список, який буде використовуватися для автоматичного кіку гравців з цією частиною в імені


ma_akick_steam
Додає Steam ID в список, який буде використовуватися для автоматичного кіку гравців з цим Steam ID


ma_akick_ip
Додає IP адресу в список, який буде використовуватися для автоматичного кіку гравців з цією IP адресою


ma_unauto_name <ім'я>
Видаляє ім'я з списку авто кіку/бана


ma_unauto_pname <частина імені>
Видаляє частину имені з списку авто кіку/бана


ma_unauto_steam
Видаляє Steam ID з списку авто кіку/бана


ma_unauto_ip
Видаляє IP адресу з списку авто кіку/бана


ma_ashow_name
Показує поточний список авто кіку/бана імен


ma_ashow_pname
Показує поточний список авто кіку/бана частин імен


ma_ashow_steam
Показує поточний список авто кіку/бана Steam ID


ma_ashow_ip
Показує поточний список авто кіку/бана IP адрес


ma_ranks [початковий номер] [кінечний номер]
Показує список гравців в статистиці, включаючи тих, хто ще не має Позиції.
Список відсортований по Steam ID або імені гравця в залежності від режиму ведення статистики


ma_plranks [початковий номер] [кінечний номер]
Показує список гравців, які мають позицію в статистиці


ma_help [частина тексту]
Якщо частина тексту не вказана, виводить повний список команд плагіну, якщо вказана частина тексту, виводить всі команди, які містять цей текст.
Якщо тільки одне співпадіння знайдене, виводить повну інформацію по команді\nякщо 20 або менше співпадінь знайдено, виводить список параметрів поряд з командою


ma_client <суб-команда> <параметр 1> <параметр 2>
Примітка: якщо параметр має пробіли, він має бути в лапках.
може бути ідентифікатором гравця на сервері, іменем клієнта, Steam ID, Nickname, IP Address.
При додаванні прапорців, ви можете використовувати "+#" щоб додати всі прапорці, а "-#" для видалення всіх прапорців


Суб-команди :
Status (Показує імена всіх клієнтів на сервері)
Status <ім'я> (Показує подробиці вказаного клієнта)
aflag (Показує всі адмінські прапорці)
aflag <прапорець> (Показує опис адмінського прапорця)
iflag (Показує всі прапорці імунітету)
iflag <прапорець> (Показує опис прапорця імунітету)
Додати:
AddClient <ім'я> (повинно бути унікальним на сервері)
AddSteam "Steam ID"
AddNick "Нік гравця" (Використовується при доступі по ніку і паролю)
AddIP "IP адреса"
Встановити:
SetName "Нове ім'я" (Перейменовує клієнта, ім'я повинно бути унікальним!)
SetPassword "Пароль" (Пароль, який буде використаний з ніком. НЕ ПАРОЛЬ ДО АКАУНТУ STEAM!)
SetEmail "Email адреса"
SetNotes "Нотатки про клієнта"
Додати:
AddIGroup "Група імунітету"
AddAGroup "Адмін група"
Встановити:
SetILevel <id рівня імунітету>
SetALevel <id адмін рівня>
SetIFlag "прапорці імунітету" (+ щоб додати, - щоб прибрати)
SetAFlag "Адмін прапорці" (+ щоб додати, - щоб прибрати)
Видалити:
RemoveClient <Ім'я> (Видалити клієнта з серверу)
RemoveSteam "Steam ID"
RemoveIP "IP адреса"
RemoveNick "Нік гравця"
RemoveIGroup "Група імунітету"
RemoveAGroup "Адмін група"


Суб-команди для бази даних :
Upload (закачує вміст clients.txt в базу)
Download (викачує дані про клієнтів з бази і перезаписує clients.txt)


ma_clientgroup <суб-команда> <параметр 1> <параметр 2>
Примітка: якщо параметр має пробіли, він має бути в лапках.
При додаванні прапорців, ви можете використовувати "+#" щоб додати всі прапорці, а "-#" для видалення всіх прапорців

Суб-команди :
Status agroup (Показує всі адмін групи і їх прапорці)
Status igroup (Показує всі групи імунітету і їх прапорці)
Status alevel (Показує всі адмін рівні і їх прапорці)
Status ilevel (Показує всі рівні імунітету і їх прапорці)
Додати:
addagroup "ім'я адмін групи" "Прапорці" (+ щоб додати, - щоб прибрати) (Додати/Оновити адмін групу)
addigroup "ім'я групи імунітету" "Прапорці" (+ щоб додати, - щоб прибрати) (Додати/Оновити групу імунітету)
addalevel "Прапорці" (+ щоб додати, - щоб прибрати) (Додати/оновити адмін-рівень)
addilevel "Прапорці" (+ щоб додати, - щоб прибрати) (Додати/оновити рівень імунітету)
Видалити:
removeagroup "ім'я адмін групи"
removeigroup "ім'я групи імунітету"
removealevel <id адмін групи (має бути числом)>
removeilevel <id рівня імунітету (має бути числом)>


ma_restrictall
Заборонити всю зброю. Тільки для CSS


ma_maphistory
Показує останні 20 зіграних підряд карт


ma_restrictrato <зброя> <різниця перемог перед забороною>
Встановлює максимальную різницю перемог так, що заборона вступає в силу коли команда веде в рахунку на цю різницю.\nТільки CSS


ma_admins [ціль]
Показує адмінів з прапорцем 'admin' на сервері


ma_pmess <ціль>
Встановлює режим приватних повідомлень з цілями, кожне повідомлення через @@ буде доставлено цілі без необхідності вводу імені


ma_exit
Вихід з режиму приватних повідомлень


ma_swapteam_d <ціль>
Переміщає ціль в іншу команду в кінці раунду. Тільки для CSS.


ma_observe <ціль>
Дозволяє адміну автоматично перемикатися на ціль після смерті або в режимі спектатора


ma_endobserve
Відключає автоматичне слідкування за ціллю

Немає коментарів:

Дописати коментар